Gang Słodziaków w Biedronce




Jeśli jeszcze nie ochłonęliście po Biedronkowych Świeżakach, to przygotujcie się na kolejne emocje. Bowiem Biedronka nie spoczywa na laurach i tym razem przygotowała sporą gratkę dla swoich klientów. Gang Słodziaków już w natarciu!




Ponoć jeszcze w tym tygodniu ma ruszyć wielka kampania reklamowa zapowiadająca nową akcję lojalnościową w sklepach Biedronka. Tym razem klienci sklepów będą otrzymywać naklejki za zakupy, które później będą mogli wymienić na pluszowe maskotki. Dodatkowe naklejki będzie można dostać za zakup owoców i warzyw, produktów partnerów akcji i korzystanie z karty lojalnościowej Moja Biedronka.

W zeszłorocznej akcji „Gang Świeżaków” prowadzonej w 2017 roku klienci Biedronek zebrali 6 mln Świeżaków, zatem 1,5 mln więcej niż rok wcześniej. Nowa akcja Gang Słodziaków rusza 27 sierpnia. Tym razem ma być sześć zwierzątek, m.in. sowa, królik, jeż i lis. Dodatkowo w dyskontach sprzedawana będzie książka o przygodach Gangu Słodziaków. Jeronimo Martins Polska liczy, że nowa akcja lojalnościowa zwiększy sprzedaż w sklepach.

Jak informują Wirtualne Media, z raportu Nielsena wynika, że dzięki akcjom ze Świeżakami 40 proc. ankietowanych odwiedza sklepy Biedronka częściej niż dotychczas. Nowa odsłona akcji ma ruszyć 27 sierpnia br. Z podobnego badania wynika, że 83 proc. Polaków chce podobnych do tej akcji promocji. 56 proc. ankietowanych przyznało, że dzięki tej akcji, ceni sklepy za lojalność. Lidl też wprowadził własne pluszaki „Lidlaki z Ryneczku” i klienci również mogli nabyć w niej maskotki warzyw i owoców. 

Kto wygrał batalię na przyciągnięcie klientów pozostawiamy Wam do oceny. Nowy materiał już w przygotowaniu. Jeśli pojawią się nowe informacje na ten temat, od razu Was poinformujemy, Zasubskrybuj To Warto wiedzieć i nie przegap newsu o Słodziakach!

Komentarze