Jak zdobyć Słodziaki z Biedronki?




Nowe maskotki zawitają do Biedronki już 27 sierpnia. Jeśli zamierzasz kolekcjonować przesympatyczne pluszaki, to koniecznie subskrybuj nasz kanał, bo zamierzamy śledzić tę akcję promocyjną i na pewno poinformujemy Cię o nowych wydarzeniach.



Jak zdobyć słodziaki? 


Niewiele porad usłyszysz w tej materii, bo jest to dziecinnie proste. Zobacz nasze trzy punkty.

 1. Zbieraj naklejki! 
Zebranie całego Gangu Słodziaków opiera się na znanych klientom Biedronki zasadach. Za każde zakupy w Biedronce klienci będą odbierali naklejki. Po zebraniu odpowiedniej ilości można je wymienić na Słodziaka.

 2. Warzywa i owoce są ważne 
Dodatkowe naklejki klienci dostaną za zakup owoców i warzyw oraz produktów partnerów akcji. Jest to bardzo fajna inicjatywa, bo propaguje spożywanie zdrowych produktów.

 3. Karta lojalnościowa 
Szybciej Słodziaki dostaną też ci klienci, którzy korzystają z karty lojalnościowej Moja Biedronka. Tak, jak w przypadku Gangu Świeżaków, Słodziaki będzie można po prostu kupić.

 Kolejny filmik o słodziakach już w przygotowaniu. Zasubskrybuj nas, by zostać o nim powiadomiony w pierwszej kolejności. Powodzenia w zbieraniu maskotek i do następnego!

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przekonany że ten program lojalnościowy ma najwięcej stałych klientów w naszym kraju. Czasami ludzie wpadają w szał zakupowy aby zdobyć tylko upragniony prezent. Ja mam u siebie w sklepie program https://zencard.pl i również wynagradzam swoich stałych klientów co robią u mnie zakupy. Jest to niezwykle ważne gdyż stały klient zasługuje na dobre traktowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Programy lojalnościowe to doskonały sposób na pozyskanie nowych oraz zatrzymanie stałych klientów. Dla sklepów online rozwiązania oparte na technologii Zencard - https://www.przelewy24.pl/rozwiazania-platnicze/zencard zapewniają proste oraz bezpieczne wygenerowanie pożądanego programu lojalnościowego. Takie kampanie promocyjne są też świetnie sprofilowane, a rabaty przyznawane zostają z pominięciem segmentacji klientów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz